0

masih belum rezeki aku...

salam....hmmm...entry ari ni aku nk cita pasal apa ek? hahhhh ikut title aku le...masih belum rezeki aku...huarggghhh...inilah dugaan untuk aku....frust??? uishh memang frust tp...rasional...mungkin belum nak sampai lagi rezeki itu...

Seseungguhnya Allah s.w.t Maha mengetahui apa yang terbaik untuk hamba-Nya...

alaa..lagi pong baru 4 bulan aku jadi isteri kepada ABDUL QAIYUM FIRDAUS RAHAMAT...my beloved hubby...dulu aku tengok je kawan aku bila masih belum mendapat rezeki idaman para suami dan isteri...tp kini aku merasainya..bukan terlalu mengharap...tapi tipulah kalau sebagai perempuan yang bernama isteri tak merasai apa-apa...aku tak terkecuali...ye...ye...ye...memanglah bau 4 bulan tapi...perasaan tu...lagi-lagi bila time 1st day period...dapat tau je period upset gila...tp ape nak wat ketentuan Allah s.w.t Dia yang Maha mengetahui....tapi kesian hubby aku...dia memang ready to be daddy...tapi dia simpan je dalam hati lelaki dia tu tak nak bagi aku frust sangat....AKU SAYANG DIA.....

bulan JUN nanti cuti sekolah 2 minggu harap2 kami dapat memproses kehendak dan impian kami...cewahhh...bagi HINT la pulak...AMINNN...

Ya Allah Ya Tuhanku...Kau perkenankanlah impian kami ini....



aku planning jugak lah nak pergi honeymoon yang tertangguh....tapi ape2 bergantunglah pulak pada cuti hubby aku tuh...huhhh...hopefully berkesempatan malas nak rancang2 takot tak menjadi pulak...tapi apa yang penting aku dapat bersama dengan hubby tersayang aku tuh...aku rindukan untuk hidup bersama BERDUA...seorang sana seorang sini....kesian kat dia...kesian kat aku jugak...FEEL SORRY 2 BOTH OF US...

jangan ditanya sampai bila kami akan berjauhan dan bila kami akan bersama berdua......

aku hanya menanti dengan penuh DOA....amin...

0 comments:

Back to Top