0

carelesss....

salam...pagi2 ISNIN yang tak BESHH ni aku telah dikezzutkan dengan bunyian SMS daripada CELCOM...ishkkkk....terkezut aku dari lamunan...bahawa msj yang tertera benar2 memukul aku untuk terus tegak tercatuk atas katil dengan rasa penuh sakit dan terkejut...UPDATE: Your usage of RM214.79 as at 260410 has reached 71%-90% of your credit limit.... korang tolong lah aku bayangkan last aku check my bill petang sebelum malam tadi tak sampai pun RM30 hengget....HUARGGGGGHHHH!!!!....then tiba2 bangon pagi dpt msj mcm tu?? tak terkezzut ttberuk ak....melebihi 2 bulan penggunaan aku tau??

Apa yang aku buat...and also rasa2 buat malam td? aku connect HP gune LAPTOP aku...gunalah USB cable...aku boleh x perasan yang aku telah terCONNECT internet using HP....then aku NAMPAK itu ICON bumi...tapi macam manalah aku boleh tak terpikir bahawa aku telah terCONNECT dengan itu internet (3g Usage)....gila tak gila lah...dah la lama aku biarkan HP aku ni...berjam2...then itu yang aku dapat.....

Aku call 1111 CELCOM CARELINE...bercakap dengan perunding...MALANG TAK SUDAH...itu OPERATOR tak dapat check bill aku....kena tunggu 13 haribulan untuk BILLDATE aku baru boleh check statement bill.....

betapa lalai aku??? benarlah kata hubby aku...kadang2 aku nih selalu buat keje tak hati...aku ni punyalah nak membuat penjimatan bulan ini on my bill phone....baru nak berjaya dah diduga...nampaknya lepas ni aku guna HP aku yang guna prepaid je la....guna HP yang bill just nk call my hubby coz FREE CALL...terpaksa lah aku bayar siket2...untuk 2 bulan akan datang....gila nk bayar habis??? (itu namanye orang yang kurang duit...)

0 comments:

Back to Top