3

aargggggghhhhh.....

huhhhhh!!! marah sungguh aku ni..marah ni....marah ni...nampak tak marah ni??? tension tau tak....dah le baru berjinak-jinak dengan ini blog....banyak nk kena menuntuk ilmu blogger ni wahhhh...kne hire SIFU ni....tak leh jadi ni...

kak amy....plez help me....ayin...!!!!! mana kau...dah bape lama punggung melekat kat ini kerusi....pening+serabot gilalah....

ayoooo dei...kalau tarak pandai blah je lah....tutup ini blog...(aku la tu....) ngeeeee~~~

nantilah sambung nak update pe benda kejadahnye yang leh tambah2 kat blog nih....penat aku...layan ini blog memang tak sunyi tapi....penat sket je....ok   da...
                                                                    x nak marah nak bebas macam atas....

3 comments:

~ ALIEN ~ said...

apsal ni? sabar2. member2 kat Geng Blogger kan ade...ramai yg sudi membantu...(^_^)


WORDZ-SPACE
(blog skema giler tahap gaban)

a d r e y n i e e l i s y a said...

sabar2....

semua kena pelan2... hihih

.::WaNiE::. said...

blog ni comellah

singgah dari GB :)

Back to Top